firatabi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
domain alınmış
dedim ya domaini ben aldım.

BarCode
sonuçta site açılıp ermeni soykırımının olmadığından bahsetmek kötü olmaz değil mi. veya da domainin ermeni biri tarafından alınıp kötü amaçlarla kullanılmasını engellemek de iyi bir şey değil midir