Wp ye çekene kadar verileri kendin yazdığın ufak bir scriptcik e çeksen hiç bir şekilde kasmaz siteyi. Db şişirmişsin. Cache sistemide yok. Wp zaten kasıyor. 50-100 hitle açılmıyor. Site açmadan kulağıma fısıldasan uygun birşeyler hazırlarız. Kapatmak zorunda kalmazsın. Ayrıca bir kerede çekme. Yavaş yavaş.