gayet güzel yerleşim ellerine sağlık abi.

)teşekkürler arkadaşlar,menü altına da reklam ekledikten sonra sanırım oldu.zaten aynı sayfada bulunması gereken reklam sayısı sınırına geldim,bundan sonra bekleyip reklamların yerleri,boyut veya türleri ile oynamak kalıyor.
Not:Gülme sebebimi yanlış anlamayın sakın,herkes "abi" diye hitap edince "yaşlandım ben galiba" diye düşündüm,ondanmış demek ki bizimkilerin "oğlum artık evlen" demeleri..