Konu
Adsense Yerleşimini Yorumlar mısınız?
16-12-2008, 22:54:15
#7
h4run
bende arthemia temasını kullanmıştım ve en çok tıkı resimde işaretlediğim alana bağlantı birimi ekleyerek alıyordum..