Arkadaşlar konuyu yanlış yere açmış olabilirim..sitede yeniyim ondan buraya açtım yanlışsa özür dilerim..
ve şimdide vereceginiz cevaplar içinde ayrıca minnettarım..

1. sorum
ben bir blog actım ve blogda canlı maç izleme,maç özetleri,film izle vb güncel konular var bu konuyu actıgım andan itibaren ne kadar sürede googleda gözükür ve googleda 1. sırada 2. sırada fln bu neye göredir?

2.sorum
google reklamı almak için ne gereklidir, yani sitenin ne durumda olması gereklidir?duyduguma göre yeni acılmıs ve fazla gelişmemiş, ziyaretcisi pek olmayan sitelere fln vermiyorlarmış bunu acıklar mısnız demek istedim..