Tias adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cevap yazdığın insan 30 yaşında, konuşmalarına dikkat et! -rep

@ voldemort abi Gündem yazan yerin üstüne bi' tane 300x250 koyarsan tık alabilirsin bi'de menünün altına ortalayarak 728x90 bağlantı birimi koyarsan oda tık alabilir.

Yanlız yerleştirdin diye tık alması garanti değil iyi hitin olması gerekiyor.
Hassasiyetine teşekkür ederim,sanırım arkadaşın dalgınlığına denk geldi...Gündem yazan altına 300x250 eklediğimde temadan kaynaklanan zorunlar oluyor ama denemeye değer.Menü altına 728x90 güzel fikir deneyelim bakalım.Çok teşekkür ederim.