SpeedBoy111 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ana sayfa ve hesabım yazan çubuğun altına bağlatı birimi koy
Cevap yazdığın insan 30 yaşında, konuşmalarına dikkat et! -rep

@ voldemort abi Gündem yazan yerin üstüne bi' tane 300x250 koyarsan tık alabilirsin bi'de menünün altına ortalayarak 728x90 bağlantı birimi koyarsan oda tık alabilir.

Yanlız yerleştirdin diye tık alması garanti değil iyi hitin olması gerekiyor.