Arkadaşlar lisanslı Vbulletin forumumun lisansı bitti . Bende Yeni bir sistem kurmak istiyorum . Bana forum sistemi tavsiyelerinizi yazarmısınız? Hangisi ve Neden ???

Seo da sorun olmayacak Gelişmiş bir sistem olacak . Popüler olması da son kararımda etkili olacaktır.

Sizlerin o değerli yorumlarını dört gözle bekliyorum !