Vistada readyboost kullanıyorum 1 GB flash bellek ile. Kullanmaya başlayalı 1 hafta falan oldu. Çalıştığını flash diskin ışığının yanıp sönmesinden görebiliyorum ama hiç bir performans artışı gözlemleyemedim.