ben de yapmistim bir site gecen ay...cok sevindi ama ilk mesajda arkadasin dedigiyle oldu cok guzelmis dedi okadar...yani kizlar cakmior ama onun icin yaptigim fotosop calismalarai slaytlarimi siirlerimi koydum oraya koyacamda daha...burada linki veremem ama pm le gosterebilirim...

benim gibi yap bence bir html tepmlate at birde flash galery scriptiyle halledersin herseyi..