Adamın bana verdigi Rep'de yazdıgın görsen
Kusura kalmada sende aynısını söylersin
Adam resmen Burda ÜSTün oldugunu beni banlattırabilecegini söylüyor
Lütfen biraz düşünelim. Abicim.
( Da.... - Repde yazdıgına GAFDIR Cünkü Kendisi öyle Yazmış

+ Al birde Özel mesajdan Sövdü..)....

bu adamla 2. olayımız yine böyle yaptı yine ben suclu oldum
Vallahi inanmaya basladım birşeylerin döndügüne..