Hocam bana zor degıl kurarsın modullerını eklersın vs vs ancak bu koy sıtesını köyluler kullancak kullanmasını tarıf etmesı makale eklemesı yada resım eklemesı gibi durumlarda epey acemılık cekecekler bunları ogretene kadar akla karayı secerım sanırım düz bir sistem olsa takır takır ugrasmazsın ama Joomlada ozellıkle yonetım panelı cok karısık.. o yuzden yoksa benım ııcın super joomla ama.. köyluler ıcın ıdeal degıl