Çok güzel bir videoda , Access to system ne işe yarıyor tam olarak. Videodaki gibi mi bırakalım yoksa Allowed imi? seçelim.

Kullanıcıya özel plesk panel oluşturmak için ne yapmalıyız ? Yoksa ftp loginde oluşturduğumuz kullanıcı adıyla girebilir mi?