uğraştıran kısmı neresi

Radyoturkalemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Joomla cok ugrastırır hocam guzel dedınde netıcede bunu ben kullanmayacagım koyluler kullancak o yuzden hazır sıstemlerden zıyade bırsey arıyorum