Bilgisayarim hiç bi modemi görmüyo kablosuz olarak şuan. + modemi Garantiye göndermiştim 2 ay önce Tüm belgeler ve klabuz belgeside onun içinde gitit gelmedi. bu yüzden netten indirdiğim airties rt 205 kolay kurulum cd Si ile vista'ya kurduğum şekilde kurdum modemi. ama görmedi.