Öncelikle tüm yazılanları okudum!!! Birisi şöyle demiş yerine, arkadaşlar konuyu daha iyi anlatmak gerekirse şeklinde veya arkadaşlar lütfen dikkat edin şeklinde açıklama yapsan daha hoş olmaz mıydı ? İsmimi bu şekilde vermenden gerçekten rahatsız oldum. Link falan da vermişsin yani...
Örnek metni gönderirsen istediğim ücreti söylerim, sen de verebileceksen deneme metnini yeniden yazarım. Beğenirsen yaparız, beğenmezsen yapmayız.