Airties RT 205 kablosuz Modem kullaniyorum 2-3 aydır ve sorunsuz netteydim. PC'De vista Vardi Ama ben bügün Format atip XP 'yi kurdum.
ve Tüm dravirlarini sağlikli olarak yükledim. Gel gelelimki.
Airties RT 205 Modem'i kurarmam rağmen kablosuz olarak nete bağlanamiyorum.
Modem bulunamadi diye hata aliyorum sildim tekrar yükledim yine ayni hata
PC Modemi görmüyo.
Şuan ayni modemde L/A/N bağlanti yapip nete giriyorum. ama kablosuz olarak yararlanamiyorum.
neden bilgisi olan varmi?