BiLisimshell.Com un Sahibi ben PrenSeS = MeLda Evet Arkadaşim..
buraya böle yazmak çok güzel oluyor deqilmi hem ödeme yapmadan sana resel verdik ve sorun oldugunu söledık sana ve bir kaç gun sorun devam edicek dedik ve kesilmeler olucak dedik yenı makıne şiparişi verdık dedik ve duzenınce sorun kalmıcak diye söyledıgımızı hatırlıyorum.eee Gelelım domain olayına domain aldık senden ödemeni yap diye ama sen ne yaptın ödemenı yapmadın yaptıgın zaman ödemenı domaini ni alıcaksın.Gelelim neden verilmedıgıne Sen bir kesilme oldugu halde gelirsen bize küfürlü küfürlü laflar sölersen sana bu yapılan şeyler çok az bile..lütfen her daim her insan yannış yapar bu sanal alemde kesilmelerde olur kapanmalarda ama bunlara karşılık olarak küfür edersen karşılık çok kötu alırsın sonrada rezillık burlarda orlarda böle böle konuşursun....