anladığım katarıyla iexplorerden falan bağlanıyon ftp ye kendine bir ftp programı indirerek flashfxp filezilla vs. türü nsler yönlenmesede ip aracılığıyla ftp dizinine ulaşabilirsin daha rahat olur...