bu Tostcuları nerden buluyorsunuz? Çok mu aradınız?

bi söz vardır "ucuz etin yahnisi yavan olur", Türkiyede fiyatlar yüksek evet bazı yerlerde de zararına satıyor gibi satıyor 3 kuruş kar yapacam diye okadar telefon masrafı, sinir & stress oluyorsunuz.