Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
bu Tostcuları nerden buluyorsunuz? Çok mu aradınız?
bi söz vardır "ucuz etin yahnisi yavan olur", Türkiyede fiyatlar yüksek evet bazı yerlerde de zararına satıyor gibi satıyor 3 kuruş kar yapacam diye okadar telefon masrafı, sinir & stress oluyorsunuz.