Ellerine saglık Süper Olmus Frm Duurumlarını cercevere yada farklı sitede yapsaydın daha güzel olurdu + offlock göremedim.
Böyle güzel , .trow1 ve .trow2'yi farklı yaptım ilk seferde. Ama güzel gelmedi. Sonra ikisini de aynı yaptım. offlock'a gerek yok. Kullanılmıyo genelde. Ve orjinal temada yok. Lock gifi