ben adamın her cümlesine katılıyorum, çok doğru söylemiş,
ben türk değilim, türkiyeye 2004'te geldim ve şunu söyleyeyim türk yemekleri çok lezzetli, doyurucu, ve sağlıklıdır.
Hayatımda bir kez McDonalds'ta yemek yedim ve kustum, ondan sonra hiç yemedim.
Kazık fiyatına iki şişirilmiş ekmek arasına koyulmuş bir domates dilimi ve sabahtan 100 kilo etin kızarıldığı yağda kızarmış 50 gram kıyma veriyorlar. Bir de onun için sıraya giriyorsun ve saatine 1ytl'ye çalıştırdıkları lise öğrencilerine size 'hizmet' ettiriyorlar.
Malesef ezik gençliğimiz de McDonals'ta yemek yemenin bir prestij ve 'cool' olduğunu düşünüyor.
Sovyetler bunu engellemeye çalıştı ama yasalarla bunun karşısı alınamaz, halkı buna kültür savaşı açmaya teşvik etmek lazım. Mesela İtalyada veya Finlandiyada Starbucks yok ve bir sorunları yok.
Bu örnekleri say say bitmez ama milli değerlerimize sahip çıkmak lazım.