Konu
2.7 versiyonunda XML boyutu yarıya düştü. Bu bir hata mı ?
13-12-2008, 15:35:44
#4
BEYZADE
Peki arkadaşlar teşekkürler. Şüpheye düştüm. 3 gün önce 800 kb inen yedek dün 408 kb olunca biraz tırstım gibi hata mı yaptım diye.