Toplumları butür beslenme şekillerine iten sebepler her ülkede aynı, çok çalışıp az kazanıp hızlı yemek çağımızın en büyük sorunu. Bunlar sadece bizde olan şeyler değil, eğer bunlar bir komplo gereği bilinçli yapılıyor diyorsanız, bilmeliyiz ki bu bütün dünya için geçerli demektir.

Benim çevremde hala hayatında hiç hamburger, tavuk burger veya sosisli görmemiş insanlar var, bir çoğuda öğle yemeklerinde hala iskender, lahmacun ve acılı adana yiyor. Hiçbirininde kilo problemi yok