Burada yazılanları çok daha önceden okumuştum ve yazılanlara katılıyorum!

Eskiden Alperenlerimiz vardı, savaşta düşmana bir dalarlar; bir baştan girip diğer baştan çıkarlardı kese kese. Şimdiki yiğit denilenler, onların taşıdıkları kılıcı zor kaldırır!

Yediklerimizi harcayabilirsek çok iyi olur, ancak göbek yapıyor, orada kalıyor!