Adam aslında kendi işi için birşeyler yazmış fakat söylediği bazı şeyler çok doğru. Bu adamın söylediği şeyi 2 ay önce benzerini bizim hoca söyledi fakültede.

Eskiden kültürler o bölgeyi halkı temsil ederdi. 1,2 dünya savaşları oldu fakat kültürler hep ayakta kaldı. Birden amerikadan bir jeans ve hamburger modası çıktı ne kültür kaldı ne birşey. Hatta biraz mizahi şekilde sovyetleri bile 2 hamburger yıktı dedi. Eski kültürümüzü,yemeklerimizi sadece isimle bilir olduk. Şuanda başkasının kültürünü yaşıyor ve ona göre hayatımızı yaşıyoruz. Bundan eğer dünyanın ömrü uzun olursa 500 yıl sonra türk kültürü yerine 19yy sonu 2*yy'a kadar egemen olan amerikan kültürünü anlatırlar okullarımızda