G.Birliği , dün aldığı yenilgiyle 3 büyüklere karşı oynadığı son 18. maçından da mağlubiyetle ayrıldı. Bu sezon Fenerbahçe'ye 3-0, Beşiktaş'a 3-1 mağlup olan kırmızısiyahlılar, en 2005-06 sezonunda Galatasaray'ı 2-1 mağlup etmişti.
Kaynak :
FOTOMAÇ - 18 maçta sıfır puan