Arkadaşlar bot yazan biri olartak şunu söyleyebilirm ki
malesef bunun çözümü yok.

İstediğiniz kadar html değiştirin istediğiniz kadar koruma koyun (kullanıcıları usandırırısınız) iyi bi script yazar tarafından aşılması çok kolaydır.

Botnet gibi bu işin de çözümü malesef yok.Full Flash içerik hariç her siteye bot yazılabilir ki bazı api lerle Flash bile çözülüyor.

Bu işi, bizler ne kadar çekmeyin etmeyin diye konu açsakda muhakkak yapan çıkacaktır.Bu yüzden bu işi bizler engelleyemeyiz, botun neden yazıldığı kime karşı yazıldığı, yani hedef kurum tarafından çözülecektir.
O kurum da malesef Google.