Merhabalar …. Bey, Bu e-maili nerden ve nasıl yolladınız bilmiyorum ama sanırım yanlış kişiye gönderdiniz. Hemde uluslararası bir firmanın karizmasını çizecek büyük bir yanlışlık var ortada. Ben tenekeci felan değilim. Firmanız için başka bir tenekeci bulmanız gerekecek. Fazla birşey söylemiyeceğim çünkü gerçektende tam bir gülünecek haliniz var. İyi Çalışmalar.. kaynak : renkli teneke Renkli Teneke’ye İlk İş Teklifi Geldi Gülmekten öldük biz