Konu
us mı ws mi alayım??
12-12-2008, 19:02:32
#4
cortes
Teşekkürler hocam.Kartta 18 lira limit var 18in üzerinde olursa eft/havale yapabilirim ona göre karar vercem..Sizlerinde bu konuda görüşlerinize çok ihtiyacım var..
Yazın için çok çok teşekkür ederimm...