Teşekkürler hocam.Kartta 18 lira limit var 18in üzerinde olursa eft/havale yapabilirim ona göre karar vercem..Sizlerinde bu konuda görüşlerinize çok ihtiyacım var..

Yazın için çok çok teşekkür ederimm...