güzel olmus tasarımı hos ve güzel kodlaması zaten beni (yani kullanıcı) ilgilendirmez calısıyor mu calısıyor güzel mi güzel bitti..

ama url ReWrite ile haberlerde
Kızılay'dan Kurban Bağışı Kampanyası - ErzincanAjans.com - Erzincan haber Ajansı - Erzincan haberleri - Erzincan son daika manşet haberleri - Erzincan Videoları - Erzincan resimleri - Erzincan spor - Erzincan hakkında Herşey
yerine
http://www.erzincanajans.com/Kızılay...mpanyası.HTML

seklinde yaptırsaydın cok ama cok daha güzel olurdu bunu bir kusur olarak algılamasın kimse sadece Rakam Gormektense haberi gormek daha hos oluyo adresbar da .. cok zor bir sey degil bu dediğim zaten..

otomatik konuya gore metatag giriyor bu hos bir ozellik..
imkanın varsa dostum asp.nete geç asp de bililiyorm ben ancak .net ile bu sistemi grafik hariç 3 günde yaparsın admin paneli ile.. sen ne kadar ugrastın bilmiyorum ama bir cok sey daha kolay.net ile