2 X 1 gb ddr2 667 mhz ram var.
ya 4 gb alıp 1 gb çıkarıp = 5 gb
ya da 2 X 2 gb alıp 2 X 1 çıkarıp = 4 gb
yapmayı düşünüyorum.
aklıma takılan soru şu : 667 mhz takılı bilgisayarda daha yüksek hızdaki ramleri taksam herhangi bir problem olur mu ? (çalışmama ya da hızın farklı olması sebebiyle işlem çakışması)
hem bu konuda yardım hem de beğendiğiniz ramler konusunda tavsiyeler bekliyorum.