Arkadaşım selam,

Konu ile pek alakalı değil ama bende bloggum kullanıyorum ancak domain hizmetinden birtürlü faydalanamadım.Daha öncede forumda bilgi talebinde bulundum ama yanıt alamadım.

Domain'im godady'de...Nasıl yaptığına dair bilgi alabilir miyim? Bloggumda verildiği gibi yapıyorum ama olmuyor.