Evet arkadaşlar mutlu son
Kasım ayına ait ödemem nihayet, bankanın yaptığı bir hatadan dolayı bugün yattı. Muhakkak bankanız ile görüşün ve eft nizin kaybolduğunu google da yazan tarih ve meblağdaki hareketleri incelemelerini soyleyin. Aşağıda banka yetkilisinin bana yazdığı cevap var.
"Timur bey eft niz başka hesaba geçmişti .Yani --- diye alakasız bir hesap verilmiş.
Şuan itibariyle düzeltme yapıldı ve hesabınıza alacak olarak kaydedildi.Bundan sonrasında sorun olmaması için alıcı hesabı: --- olarak verirsiniz.
Bilginize
Saygılar"
Halbuki her ay bu hesabıma yatan bir para idi. Bakalım inşallah tekrar yaşamayız.
Benim söylediğim gibiymiş demek

Sevindim ödemeni aldığına