Bence gereksiz.
2.000 YTL 'lik yazılım için 250 YTL 'ye anlaşan şahsı muhteremler zaten kandırılıyor. Burada resmi firma olan kişiler de 3 aşağı beş yukarı aynı fiyatları veriyor.
Gereksiz bana göre. Firma olmayan şahsın zaten gideri inanılmaz düşük.
Her ay ssk, vergi, maaş versinler bakalım ne olur.
Esasen devlet bunu engellemeleri. Vergi kaybından dolayı.