aslina bakarsan sevgili dostum,, yazilim ekibi kurmak güzel bir fikir. en azindan güvenirliligi üst seviyeye cikartir. tak tuk mesaj araciligi ile biri diyor ben 45 ytl e satarim digeri diyor ben 43 e satarim vs diyor. oysa BIR SITE YAPMAK saatler hatta geceler demektir.gecelerin toplami asla 40 ytl olmaz.

40 ytl 50 ytl vs.. SITE OLMAZ. ancak HTML ile bi kac veya bes on html sayfalari olusturulur.. sayfalar düzenlenir. indexde link verilir.. güzel bir TANITIM sitesi yapilabilir. dolayisi ile BINLERCE TEMPLATE VAR BU TARZDA.. 40 ytl e site alacak insan hic almasin derim. TEMLATE ile isini görsün derim. YAZILIMLA PEK ILGILENMESINEDE GEREK KALMAZ.

40 - 50 ytl OTO GALERI , REZERVASYON vs , ARKADASLIK SITESI vs satarim iddasina giren insanlar her kimler ise. asla o SISTEMLERI KENDILERI YAZMADILAR. yazmis olsalardi. GECELER BOYU UGRASMIS KAFA YORMUS OLSALARDI. bak bakalim o emek ona 40 ytle sattirirmi o siteyi sistemi. hic iste..

hepsi wareze düsmüs scriptler. hafif editlenip,, GÖRÜCÜYE CIKARTILIYOR.
ondan sonrada HADI BEN BEDAVAYA VERIYORUM noktasina kadar geliyor ACIK ARTTIRMA


neyse.. zaten ciddi is yapmak istiyen yada site beklentisi olan insan zaten BUNLARI ELER hazir scriptte BIR KAC ÖZELLIK EKLENMESI ISTENIR.. eee nasil ekliyecekler ? YAZILIM BU. al tekeri tak vidalari cevir denilmedigine göre

hic iste ZAMANIM YOK BAHANeleri devreye girer..