slm arkadaşlar ben ne zamandır bu sorunla uğraşıyorum çözemedim bi de size danışayım dedim benim foruma mod halinde türkçe karakter eklediğim zaman sorun oluo ama normalde forumun kendisinde sorun yok türkçe karakter yazılıo sorun olmuo. phpmyadmini açtığımda baktım
MySQL karakter seti: UTF-8 Unicode (utf8)
MySQL bağlantı karşılaştırması: utf8_general_ci
olarak görünüyor. ama hosttaki php dosyalarında latin5 setini destekleyen sonu 9 olan iso seti var. yani sanırım utf8 olduğundan çıkıo sorun. bu phpmyadminin anasayfasındaki bağlantı karşılaştırmasını değiştirmeye çalıştığımda hiç bişi olmamış gibi sayfayı yenilio yine utf8_general_ci yazıo. indirdiğim veritabanı dosyasında da mesela i harfi üstü tireli Y şeklinde çıkmış. bunu düzeltmenin bi yolu yok mu?