Konu
Polis Cafesi
11-12-2008, 18:45:30
#3
kaptan_75
haklısınız bunların hepsini düşünüyorum ama üye ve paylaşım az ve reklam ve tanıtım az ve yetersiz oldugu için şimdilik pek bişey yapamıyorum...bu üye ve paylaşım sayısına baglı..ileride tabi ki düşünüyorum