Paranoia zaten blog'un sürekli yazar kitlesi oluştu Baya özgün yorumlar geliyor artık korkuyorum bunlar hikayeleştirecek en sonunda yorumları Öyle bir yorum yapmışki, sanki 2 farklı kişi aynı bilgisayardan sırayla yazıyorlar (: