1 - sen haraket edebilirsun dimi? postuna güvenerekmi bunlari söyleyebiliyorsun peki?
2- 15 POST YAHU ARTIK ADAM OLUN. POSTLA NE ALAKASI VAR!! ben de senin gibi 20 adam ederim diyecem ama senin seviyene düsecem, geri aliyorum. Milleti postlariylami siniflandiyorsun sen burada?
4-

) diyecek birsey bulamiyorum artik
Ben hakarete karsılık veriyorum kimse r10.net ailesine laf atamaz
Beni 20 yemi katlarsın yoksa karsımda 20 yemi bölünürsün onuda bilemezsin, siz daha yolun basındayken r10.net ailesi yolu dönmüştü bile