Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşım kaç tane konu açıldı bunu düşünen bu arkadaş mı sadece ?
O kadar konu açılmasına rağmen gerçekleştirilmemişse yönetimin tercihidir uzatmanın bi alemi yok defalarca konu açıp yönetimin gözüne sokmanızda saçma. Bana sorarsanız bencede ***** ayrı kategoride olmalı işler daha kolaylaşır.
Arkadaş hem yüzlerce defa açılan konuyu bir daha açıyor birde üslüp kahve havasında.
ilk mesajı sen yanıtlamışsın ve çok kaba bir şekilde yapmışsın bunu hemşehrim. Saygılı olmak lazım, yanlış bilene de üslubu yüksek tutup öğretmek lazım.

kahve ağzı demişsin, kahve ağzı şudur:
"komiksin
bıktıysan girme zorla mı sokuyorlar"

"...yönetimin gözüne sokmanızda..." demişsin. ben yönetimin gözüne sokmadım kibar bir şekilde önerinin mantıklı olduğunu ve sadece yanlış yere açıldığını düzenlenmesi gerektiğini söyledim. Bir konuyla ilgili kaç kez konu açılabiliyor ve bunu kim belirliyor?
Keşke 3 satır ile "ben de katılıyorum ama konu yanlış yerde, bir çok kez açıldı ama yönetim dikkate almıyor inşallah bunu dikkate alır diyerek arkadaşa bir tane +rep verseydin. 18 yaşında ise ve forumlara yeni giriyorsa güzel bir şekilde karşılanmış olurdu ve forumumuzda ileride güzel paylaşımlar yaparak bunun hakkını verirdi. bu şekilde insanları düşman etmemek lazım...

saygılar