AsiRuZGaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+
1 - Sen burdaki hic kimseye coluk cocuk diye hakeret edemezsin buranın en kötüsü senin gibi 10 adam eder....
2 - Bu Konunun Benzeri olarak hatta aynısı dielim 10-20 defa acılmsıtır herhalde, daha neden zor ediyosunuz r10 yönetimi ve radmin yapmak istese yapardı
3 - Amacın ne yani 15 mesajın olmus forumdan sıkıldıgını sölüyorsun Post kasmakmı diyecem ama abest kacıcak
4 - Artık Sacmalamaktan Vazgecin...
1 - sen haraket edebilirsun dimi? postuna güvenerekmi bunlari söyleyebiliyorsun peki?

2- 15 POST YAHU ARTIK ADAM OLUN. POSTLA NE ALAKASI VAR!! ben de senin gibi 20 adam ederim diyecem ama senin seviyene düsecem, geri aliyorum. Milleti postlariylami siniflandiyorsun sen burada?

4- ) diyecek birsey bulamiyorum artik