verdiğiniz linkteki ethernet kartlarını inceledim hocam yanlız aklıma takılan bir kaç nokta var.
bu kartlarda 4 tane VIA chipset ethernet çıkışı var. Buraya kadar güzel fakat burdan sonrası için 4 tane ethernet çıkışı bir chipset ile tekbir PCI slotu üzerinden anakarta ulaşmış.
Bunun yerine ayrı ayrı 4 tane ethernet kartı alıp, (yada ihtiyaç kadar) tek tek PCI slotlara takmamız daha performanslı olmazmı ?
örn.
Hepsiburada.com : LINKSYS EG1032 10/100/1000Mbps WAKE-ON *** ETHERNET KARTI | Bilgisayar bu kart iş görmezmi ?
Teşekkürler.
Örnekteki eternet kartı gibi kartları ilk zamanlarda kullanıyordum
anlık saldırılarda mikrotik kitleniyor kendinden geçiyor idi..
Selcuk beyin tavsiyesi üzerine hp eternet kartlarından taktık
380 Ytl civarında tekrar saldırı geldiğinde mikrotikden çok rahat banlama imkanı sunuyor ...
Örnek video
http://www.fiberserver.com/Botnet/
Bu tarz bi saldırıda linkteki eternet kartlarından kullanırken mikrotik down oluyordu bilgin olsun
Amd 6.0
2 Gb ram
Örnek Uptime ektedir