Dusler_34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dostum isinize karismak istemem ama bir php nuke yi editlemeye 800 ytl mi istiyorsun e insaf yahu ücretsiz dagıtılıyor bu script buna sadece tema editleyecen bi tema da 800 ytl ise ben daha bisi demiyorum
1 php-nuke script değil
2 okadar basit madem niye kendin yapmıyorsun ?

Sıfırdan oturup portla yazdırıcaksın ve 50ytl para mı vericeksin ?

yuh derim artık kusura bakmayın