tirenium adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fiyat uygunluğu ve kolay yönetilebilirlik açısından mikrotik seçmeyi düşündüm.
Sizin öneriniz ne şekilde/yönde olur ?
@Tirenium ben yazarken yazmışsın tam olarak yapmaya çalıştığını anlatırsan daha güzel ekonomik bir çözüm bulabiliriz.

Örnek “10 sunucun 50mbit hattın var bunları yönetmek istiyorum” gibi bir şey yazabilirmisin