Yok cidden kafan söylediklerimi almıyor sanırım. Juno ile işin var demedim. Test et dedim. Lokalden saldırı vs konusunda da DENEME Yap ki bir farkı olmadığını anla dedim. Ama anlamıyorsun neyse yapıcak birşey yok. Sizin ihtiyaçlarınızı karşılıyor de. Bu şekilde daha iyidir deme. Uydurma yani. Yazdıklarımızda biraz laf anlayan network nedir bilen bridge ile routing mod arasındaki farkı az çok bilen birine okuttur o sana anladığın dilden anlatsın sonra yorum yaz.

TR lokasyonda en kral sistemler olduğunda ne olacağını ip null etmekten başka ne yapılacağınıda anlatır gösteririm de nasıl olsa anlamıyorsun hiç kendimi yormaya gerek görmüyorum.