Benim Juno ile işim olmaz selcuk bey juno kullanacak kadar bilgili değilim sizin kadar.Ayrıca Network içerisinden zaten biri saldırı yaptığı zaman ne olursa olsun yine sorun yaşanır.
Fakat Bridge mod hiç bir şeyi takip etmediğinden bahsetmişsiniz Bridge mod olarak kurup denemenizi öneririm Takip konusunda hiçbir sorun yaşanmamaktadır. Bizim ihtiyaçlarımızı yeterince karşılıyor fazlasına gerek yok zaten botnet saldırısı gelse ne olacak tr lokasyonda en kral sistemleriniz olsa ne olacak ip null etmekden başka ?