DHS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Komik Duruma düşmek yada düşmemek önemli değil şu an kullandığımız bridge mod ile çok daha iyi verim alıyorum önemli olan benim için bu selcuk abi ve ayrıca brigde mod calıstırmak isteyen arkadaşlara de kurulumlarında yardımcı olabilirim.
Bridge mod ile routing mod arasındaki farkı öğren sonra gel istersen.

İyi kötü denemesindede aynı network içinden bir bilgisayardan juno ile saldır kendi makinalarına gör bakalım ne kadar iyiymiş. Bridge mod hiç bir şeyi takip etmediğinden paket sayısında biraz daha yüksek adetlere çıkmanıza müsade eder. Fakat bunun yanında pek çok firewall-queue-syn takibi gibi özelliklerden de kalite olarak feragat ettirir.

[media]http://www.routerboard.com/pdf/tests_july_2008.pdf[/media]

RB1000 pc ortamına en yakın donanımdır. burada aradaki farkları teknik olarak daha iyi anlayabilirsiniz.