Konu
Mikrotik ile nereye kadar
09-12-2008, 14:20:55
#7
DHS
Komik Duruma düşmek yada düşmemek önemli değil şu an kullandığımız bridge mod ile çok daha iyi verim alıyorum önemli olan benim için bu selcuk abi ve ayrıca brigde mod calıstırmak isteyen arkadaşlara de kurulumlarında yardımcı olabilirim.