Bunun bir limiti yok ancak mikrotik kullanmanızı kesinlikle önermem büyük paketlerde saldırı aldığınızda bridge çalışıyorsanız işlem yapılan tüm ipler ve routing bazında çalışıyorsanız routing edilmiş tüm iplerde erişim kesilir.
Bunun yerine ciddi büyük bir network yönetecekseniz ISG1000 Gibi cihazları kullanmanız verdiğiniz hizmetin daha sağlıklı olması için büyük rahatlık sağlayacaktır. SYN limiti gibi limitler koyuyor olmanızda çok güzel nimetlerdendir.
Ana sorunuza gelince mikrotik ile ilgili size söyle bir örnekleme yapayım hat istediğiniz kadar geçirirsiniz sorun olmaz ama paket sayısı sorun yaratacaktır 20K – 50K arasında paket dolaşan networklarda baya güzel Ethernet kartı ve sunucu kullanmanız gerekir normal bildiğimiz oem sunucularda 5K üzeri paket geçmesi durumunda sorunlar başlar..
Son olarak neden mikrotik kullanmak istiyorsunuz?
Öncelikle ISG1000 Juniper'ın popüler firewall cihazlarından biridir. Neye göre bu cihazı önerdiniz anlamadım.
Uygun fiyatlara router bulmak zor değil. Bütçeniz sınırlı isede önereceğim 2 seçenek olacaktır.
QuadCore bir makine üzerine 1gb veya 2gb ram (fazla bile...) ile Routerboard IN/G44V ethernet kartı kullanabilirsiniz. Veya bütçeyi artırıp ethernet kartı olarak HP NC360T kullanabilirsiniz.
Routerların yetersiz kaldığı an donanımın yetmediği durumlardır. Az önce ethernet kartı önermemin sebebide budur aslında. Ethernet kartlarını düzgün seçmemeniz işlemcinizin çok yorulmasına, paket kayıpları yaşamanıza sebep olabilir.
Yazılımsal çözümler kullanacaksanız Mikrotik veya Vyatta gayet uygun olacaktır. Önerim Vyatta'dır. Kullanım olarak Juniper konsol arabirimine sahip olması ek bir güzelliği.